قیمت نایلون تجزیه پذیر در کارخانه – نایلون دسته دار – نایلون زباله

قیمت نایلون تجزیه پذیر

قیمت نایلون تجزیه پذیر را می توان در بازار فروش نایلون و نایلکس و از طریق سایت های فروش این محصولات بدست آورد . با خرید نایلون های تجزیه پذیر بسیاری از مشکلات زیست محیطی که منشا” اصلی آن نایلون های پلاستیکی هستند حل خواهد شد .

بازار فروش نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

نایلون های تجزیه پذیر در بازار ایران علی رغم کشور های پیشرفته بسیار کمتر از نایلون های معمولی مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل اصلی آن است که به اهمیت این محصولات پی برده نشده است و اطلاع رسانی دقیق در این باره انجام نشده است و اغلب مردم نمی دانند که با مصرف نایلون های تجزیه پذیر چه آسیب های زیست محیطی حل خواهد شد.
یکی از راحت ترین روش های خرید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر به صورت اینترنتی و خرید از سایت های معتبر می باشد . امروزه با فروش مستقیم از کارخانه ، توسط تولیدی های این محصولات از طریق سایت به یک بازار فروش مستقیم تبدیل شده اند و کار را برای خرید و فروش آسان کرده اند.  

کاربرد مواد تجزیه پذیر و بیوپلاستیک

کاربرد مواد تجزیه پذیر و بیوپلاستیک

امروزه از  تجزیه پذیر و بیوپلاستیک در انواع اقلام مصرفی پلاستیکی استفاده می شود تا از این طریق عمر پلاستیک ها را به حد اقل برسانند از جمله:

  • ظروف زیست تخریب پذیر
  • پلاستیک قابل حل در آب
  • نایلون نهال
  • نایلون زباله
  • نایلون و نایلکس فروشگاهی
  • مالچ کشاورزی
  • سفره های یک بار مصرف
  • در صنعت بسته بندی و …

مواد گیاهی که در این موارد استفاده می شود تماما” به خاطر این موضوع است که عمر پلاستیک را کم کنند و بتوانند معضل بزرگ پلاستیک معمولی را تا حدودی پایین بیاورند .
البته اختراعات باید طوری باشد که علاوه و داشتن کیفیت از مقاومت خوبی هم برخوردار باشند تا مصرف کنندگان با مصرف این محصولات با مشکل مواجه نشوند.

 

نایلون تجزیه پذیر یا نایلون پلاستیکی؟

نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

پلاستیک ها تبدیل به یک بخش جدایی ناپذیر در زندگی کنونی ما تشکیل شده اند . شاید یکی از علت های آن راحتی استفاده از آنها می باشد به طوری که نیاز نیست مثل قدیم با سبد یا زنبیل برای خرید برویم .


اما پلاستیک ها دارای نقایص زیادی هستند که علاوه بر آلودگی های بهداشتی ، آنها قادر به تجزیه شدن نیستند و اگر به هر طریق در محیط قرار بگیرند که یقینا” این اتفاق می افتد عوامل محیطی قادر به تجزیه این محصولات نیستند .
همان طور که می دانید امروزه برای خرید یک چیز کوچک هم مثل چند عدد میوه یا خوراکی های دیگراز پلاستیک استفاده میشود در حالی که حدود 80 درصد آنها حتی بازیافت نمی شوند و به طرق مختلف در زمین و دریاها انتقال پیدا می کنند و باعث مشکلاتی جبران ناپذیر برای انسان ها و حیوانات می شوند.


اما راه های ساده تری وجود دارد که تا حدودی با این مشکلات مقابله کرد. یکی از آنها استفاده از نایلون های تجزیه پذیر و کیسه های گیاهی است . این محصولات مزایای زیادی نسبت به معایب آن دارند و مهم ترین آن این است که در طبیعت در زمان کمی تجزیه شده و بدون زیان رساندن به خاک به کود تبدیل می شود.
با توجه به اینکه قیمت نایلون تجزیه پذیر در کشور ما فرقی با نایلون پلاستیکی ندارد براحتی می توان جایگزین نایلون پلاستیکی کرد.

قیمت نایلون زباله

نایلون های زباله نیز یکی از پرمصرف ترین مصارف نایلون می باشد که به راحتی می توان از کیسه زباله تجزیه پذیر استفاده نمود که هم بهداشتی تر است و به محیط زیست هم آسیب نمی رساند.

قیمت نایلون تجزیه پذیر در کارخانه – نایلون دسته دار – نایلون زباله

قیمت نایلون تجزیه پذیر در این کارخانه تولیدی؛ برای خریداران و فروشندگان عمده نایلون و نایلکس تجزیه پذیر با قیمت اصلی عرضه می شود. این شرکت تولید کننده انواع نایلون دسته دار فروشگاهی و نایلون های زباله تجزیه پذیر است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما