مرکز فروش نایلون تجزیه پذیر در ایران با مواد درجه یک

مرکز فروش نایلون تجزیه پذیر در ایران تمامی محصولا خود را با مواد درجه یک با پایه گیاهی و با بروزترین دستگاه های تولید نایلون های تجزیه پذیر و دستگاه های مدرن چاپ تولید می کند، و با کادری مجرب و متخصص آماده همکاری با مشتریان عزیز می باشد.

مرکز فروش نایلون تجزیه پذیر در ایران با مواد درجه یک با بروزترین دستگاه های تولید نایلون های تجزیه پذیر و دستگاه های پیشرفته چاپ پر سرعت نایلون ، با کادری مجرب تمامی معایب نایلون تجزیه پذیر را حل کرده و آماده همکاری با بازار فروش نایلون و نایلکس می باشد .

خرید اینترنتی نایلکس و نایلون تجزیه پذیر

شرکت تولیدی آراد نایلکس برای راحتی و سرعت بیشتر برای خریداران نایلون و نایلکس تجزیه پذیر، خرید اینترنتی را پیشنهاد میکند .که از جمله مزایای آن :

  • حق انتخاب محصولات
  • افزایش قدرت خرید
  • دسترسی بیشتر به خدمات و محصولات
  • حذف هزینه های سربار خرید

شما می توانید برای خرید و مشاوره اینترنتی با کارشاناسان فروش ما در ارتباط باشید و محصولات خود را با اطمینان و با سرعت بیشتری خریداری فرمایید.

مرکز خرید نایلون تجزیه پذیر

کیسه پلاستیک خرید

امروز، خریداران در سراسر جهان از 500 میلیارد کیسه پلاستیکی در سال استفاده می کنند و یا یک ملیون کیسه در دقیقه. یک ملیون پرنده دریایی و صد هزار موجود دریایی سالانه از گرفتگی های پلاستیکی میمیرند

در هر کیلومتر مربع از اقیانوس حدود 46000 قطعه پلاستیکی وجود دارد و این تنها مواردی است که پیدا شده است. با این آمارها می توان فهمید که کره زمین غرق در پلاستیک شده است و انسان ها و جانوران رابا خطر جدی مواجه کرده است.

یکی از روش های مقابله با کیسه های پلاستیکی ، استفاده از کیسه های خرید زیست تخریب پذیر است که با توجه به تجزیه پذیری این کیسه ها در محیط زیست در زمان کم در آینده شاهد محیط زیستی سالم ترخواهیم بود.

از خطرات نایلون

بیو پلاستیک چیست؟

یک ماده زیست تخریب پذیر است که از مواد تجزیه پذیر به وجود می آید و می تواند مورد استفاده در پلاستیک های زیست تخریب پذیر باشد و میتوانند برای کاهش مشکل زباله های پلاستیکی مورد استفاده قرار گیرند .

بیو پلاستیک میتواند شامل تولید پولیمر های طبیعی از زباله های زراعی ، سلولز، ویا سیب زمینی و نشاسته ذرت باشد.

از مزایای بیو پلاستیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رد پای کربن را در تولید کاهش می دهد
  2. صرفه جویی در انرژی را در تولید تامین می کند
  3. از مصرف مواد غیر قابل تجزیه کم می شود
  4. باعث کاهش زباله های غیر زیستی میشود که باعث آلوده شدن محیط زیست می شود
  5. در پلاستیک سنتی حاوی موادی است که به سلامتی آسیب میرساند و با استفاده از مواد زیستی این مضرات به حداقل میرسد

بیو پلاستیک چیست؟

 

مرکز فروش نایلون تجزیه پذیر در ایران با مواد درجه یک

کارخانه تولیدی آراد با تولید انبوه نایلون های تجزیه پذیر به یک مرکز خرید نایلون تجزیه پذیر در ایران تبدیل شده و با تکنولوژی پیشرفته تمامی سفارشات با حجم بالا را می پذیرد. برای سفارش محصولات اعم از نایلون گیاهی سفید، چاپدار و کیسه زباله گیاهی ساخته شده با مواد درجه یک با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما