نرخ روز نایلکس های تجزیه پذیر در بازار ایران

نرخ روز نایلکس های تجزیه پذیر در بازار ایران با توجه به مواد آن بسیار مناسب است. این کارخانه یکی از تولید کنندگان و فروشندگان این محصول در سطح کشور میباشد که توانسته است محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن و با قیمت ارزان برای خریداران عرضه کند .

نرخ روز نایلکس های تجزیه پذیر

کارخانه های تولید نایلون و نایلکس

با تغییر الگوی مصرف کیسه پلاستیکی در جهان کارخانه های تولیدی به فکر تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر افتادند و این به خاطر آن است که در بسیاری از کشورها ، استفاده از کیسه های پلاستیکی ممنوع شده و کیسه های زیست تخریب پذیر جایگزین آن شده است

کشور ایران نیز یکی از تولید کنندگان پلاستیک های زیست تخریب بوده و توانسته است به این تکنولوژی راه پیدا کرده و تولیدات خود را طبق استانداردهای داخلی و خارجی به بازار عرضه کند .
همچنین با تولید انبوه توانسته است این محصولات را به بازارهای جهانی صادر کند و از این طریق برای کشورمان ارزآوری داشته باشد.

فروش نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر

ساختار پلاستیک های زیست تخریب پذیر

  • ساخته شده از مواد طبیعی ماننده نشاسته ذرت
  • پلاستیک های زیست تخریب پذیر از مواد پتروشیمی با استفاده از مواد افزودنی

در تجزیه پلاستیک از نوع اول با عملکرد بیولوژیکی توسط میکرو ارگانیسم ها تجزیه می شود و در نوع دوم پلاستیک های زیست تخریب پذیر با مواد افزودنی باعث میشود که ساختار ملکولی آنها توسط نور ، اکسیژن و رطوبت شکسته شود و به قطعات ریز تبدیل شده و در نهایت به co2 و h2o تبدیل شود .

ساختار پلاستیک های زیست تخریب پذیر

خرید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

کارخانه های زیادی اقدام به فروش این محصولات از طریق سایت ها به روش اینترنتی کرده اند و یکی از راه های خوب برای خرید عمده میباشد تا بدون واسطه و با قیمت مناسب این محصولات را تهیه نمود .
این مجموعه یکی از تولید کنندگان نایلون گیاهی و اکسو زیست تخریب پذیر می باشد که هر دوی آنها برای حفاظت از محیط زیست ماثر بوده است.

جایگزین کیسه پلاستیکی

تولید نایلون گیاهی

جایگزین کیسه پلاستیکی در اروپا چیست ؟ به جای پلاستیک از چه چیزی استفاده کنیم ؟ معایب پلاستیک های زیست تخریب پذیر چیست ؟ ساخت پلاستیک قابل تجزیه چگونه است ؟

در ابتدا باید گفت پیشگیری بهترین گزینه است، یعنی با کم مصرف کردن کیسه پلاستیکی میلیون ها تن، کیسه پلاستیکی در سال صرفه جویی میشود .
در اروپا به طور متوسط یک ملیون تن کیسه پلاستیکی در سال تولید شده که از این مقدار تنها 6 درصد آن بازیافت می شود و به خاطر آن قانون گذاران به دنبال راهکاری برای کاهش زباله و جایگزین هایی برای آن بوده اند.
به خاطر این موضوع در بیشتر کشورهای اروپایی کیسه های پلاستیکی ممنوع شده و از کیسه های زیست تخریب پذیر به جای آن استفاده میشود و همچنین در بسیاری از کشورها همچون آفریقا، چین، ایتالیا و ایالات متحده نیز با کیسه های سنتی مبارزه میکنند.

همیشه انسان به دنبال بهترین راه حل برای حل مشکلات خود بوده است از این رو با توجه به معایب کیسه های زیست تخریب پذیر، امروز بهترین راه حل برای مباره با این بحران جهانی است که با در نظر گرفتن ساخت محصولات زیستی، آنها در زمان کمی در طبیعت تجزیه میشوند.

نرخ روز نایلکس های تجزیه پذیر

تقاضا برای نایلکس های تجزیه پذیر در ایران رو به رشد است که بخشی از آن به خاطر آگاهی جمعی و اجتماعی و بخشی دیگر به علت قوانین استفاده از آن برای بخشی از فروشگاه ها و ارگانها میباشد.
اما نرخ روز نایلکس های تجزیه پذیر در بازار ایران بسیار پایین تر از کشور های دیگر است و شما میتوانید با مراجعه به سایتهای معتبر از قیمت روز آن مطلع شوید و به راحتی این محصول را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما