مرکز پخش سفره یکبار مصرف مجلسی

خرید سفره یکبار مصرف امروزه در بین مردم بیشتر رواج دارد و در بسیاری از مراسمات و جشن‌ها و حتی برای پیک‌نیک و مسافرت و دورهمی‌ها و مهمانی‌ها از سفره یکبار مصرف استفاده می‌شود. تولیدکنندگان سفره‌های یکبار مصرف به غیر از تولید سفره‌های ساده و رنگی به تولید سفره یکبار مصرف مجلسی با طرح‌های متنوع و شیک و لوکس پرداخته‌اند.مراکز پخش انواع سفره‌هایسفره‌های یکبار مصرف، این محصولات را به صورت عمده و جزیی در بازار توزیع و در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

مرکز پخش سفره یکبار مصرف مجلسی

مشخصات کامل سفره یکبار مصرف

مشخصات کامل سفره یکبار مصرف

سفره‌های یکبار مصرف بخاطر راحتی در جمع کردن و سبک بودن و ارزان بودن طرفداران زیادی دارد.این سفره‌ها از نظر جنس، پلاستیکی و کاغذی هستند که در نوع پلاستیکی از یک لایه پلی اتیلن و در نوع سفره یکبار مصرف کاغذی از یک لایه پلی اتیلن و کاغذ استفاده شده است.

سفره‌های یکبار مصرف به صورت ساده و سفره یکبار مصرف رنگی و طرح‌دار در بازار موجود میباشد.سفره‌های طرح‌دار اصولا به خاطر طرح های زیبا و شیک از فروش بالاتری نسبت به سفره‌های یکبار مصرف ساده برخوردار هستند.از انواع سفره‌های یکبار مصرف طرح‌دار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سفره‌های یکبار مصرف مجلسی
  • سفره‌های یکبار مصرف تشریفاتی و تجللی
  • سفره‌های یکبار مصرف کودک
  • سفره‌های ارزان قیمت و مخصوص پیک‌نیک

سفره‌های یکبار مصرف به صورت طاقه و رولی تولید و در سراسر کشور توزیع می‌شود.انواع سفره‌های یکبار مصرف به صورت ۵۰ متری، ۴۰ متری، ۳۰ متری، ۲۵ متری ….. و ۴۵۰ گرمی، ۴۰۰ گرمی، ۳۵۰ گرمی، ۳۰۰ گرمی، ۲۵۰ گرمی در بازار موجود می‌باشد.

سفره‌های یکبار مصرف مجلسی و تشریفاتی ضخامت بالایی دارند و بیشتر در مراسمات ختم و جشن ها و مهمانی‌ها و دورهمی‌ها و مراسمات خاص و رسمی استفاده می‌شوند و طرح‌هایی بسیار زیبا و خاص مانند گلدار، طلاکوب و…دارند.در سفره‌های یکبار مصرف مجلسی و تشریفاتی برای زیبایی ظاهر از پرفراژ استفاده نمی‌شود.

سفره‌های یکبار مصرف کودک هم با طرح‌های کارتونی و طرح‌های ورزشی برای کودکان تولید شده و برای جشن تولد‌ها بسیار مناسب است.

سفره‌های طرح‌دار ارزان که اصولادر مسافرت‌ها استفاده می‌شود از یک لایه پلی اتیلن تولید میشودو نازک بوده و طرح‌های گلدار دارند و پرفراژ دارند و بیشتر برای پیک‌ نیک مناسب هستند.

در سال‌های اخیر سفره‌های یکبار مصرف ساده و رنگی و طرحدار نانو‌ روانه‌ی بازارها شدند که از علم بیولوژیک و نانو ساخته میشوند و در ساخت سفره‌های یکبار مصرف از هیچگونه مواد شیمیایی و سمی استفاده نشده و کاملا مواد اولیه و حتی رنگ‌های که برای طراحی و چاپ استفاده می‌شود طبیعی بوده و هیچ آسیبی به محیط زیست و انسان‌ها نمی‌رساند.

فروش انواع سفره یکبار مصرف مجلسی

فروش انواع سفره یکبار مصرف مجلسی

شرکت‌های زیادی در ایران در امر تولید و فروش انواع سفره‌های یکبار مصرف در حال فعالیت هستند و سفره‌هایی باکیفیت و استانداردهای جهانی را با رعایت کامل بهداشت، تولید و روانه‌ی بازارهای داخلی می‌کنند. فروشنده سفره یکبار مصرف انواع سفره‌های یکبار مصرف را به صورت جزیی و عمده در اختیار متقاضیان این سفره‌ها قرار‌ می‌دهند.بسیاری از فروشنده‌های این محصول در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی هم در حال فروش سفره های یکبار مصرف هستند که اگر قصد خرید دارید می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی هم این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما