مرکز فروش نایلکس چاپی جدید

امروزه کاربرد نایلکس چاپی جدید در فروشندگی رونق بسیاری پیدا کرده است. فروشندگان با تهیه این کالا به فروش و همچنین تبلیغ کالای مورد نظر خود کمک زیادی می کنند. این محصول با کیفیت و مناسب برای فروشندگان کالا می باشد که امروزه رونق بسیاری پیدا کرده است. تولید کننده نایلکس چاپی با تولید نایلکس چاپی مورد نیاز برای فروشندگان کالا به نوعی در کیفیت فروشندگی نیز کمک می کنند.

این محصول فروش خوبی در سطح دنیا دارد بنابراین با ارائه کیفیت مناسب اعتماد مشتریان در سطح جهانی جلب می کند.

مرکز فروش نایلکس چاپی جدید

نحوه تولید نایلکس چاپی

نحوه تولید نایلکس چاپی

نایلکس کیسه های حمل و نگهداری کالا هستند که از پلی اتلن ساخته می شوند. این کیسه در اندازه و طرح های مختلفی تولید می شوند و بسته نوع کالایی که باید در آن قرار گیرد متفاوت هستند. امروزه بسیاری از فروشندگان تصویر و نام برند کالای مورد نظر خود را روی نایلکس چاپ می کنند و به نوعی کالا خود را تبلیغ می کنند.

نایلکس با ترکیب پلی اتلن سنگین و مقدار کمی پلی اتلن سبک ساخته می شود. پس از ترکیب مواد به صورتی که در فرمول ذکره شده آن ها در قیف ماشین ریخته و با حرارت ذوب می کنند. سپس این مواد ذوب شده به قالب حلقوی ماشین وارد می شود و با وزش باد به شکل لوله های پلی اتلن در می آیند. سپس وارد غلتک می شوند تا رول شوند. و در آخر برش داده و دوخته می شوند .

برای چاپ طرح بر روی نایلکس کافیست مشتری طرح مورد نظر خود را ارسال کند تا بر روی نایلوس چاپ شود. روش های چاپ به صورت هیلو، فلکسو و سیلک است که با توجه به طرح مورد نظر و سفارش موجود از هر کدام از این نوع چاپ ها استفاده می شود. موضوع دیگری که باید به آن توجه کرد نوع مواد اولیه و دوخت نایلکس است که هرچه قدر باکیفیت تر و مناسب تر باشند نایلکس تولید شده کیفیت بهتری خواهد داشت‌. با توجه به موضوع مطرح شده این کالا از بهترین مواد موجود برای دوخت استفاده می کند.

فروشنده انواع نایلکس چاپی جدید

فروشنده انواع نایلکس چاپی جدید

فروش نایلکس چاپی سفارشی در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین کیفیت تولیدو سپس ارسال می شود. این نوع نایلکس با طرح های جدید مشتریان زیادی را جذب کرده و اطمینان آن ها را جلب کرده است. با سفارش این کالا در طرح ها و رنگ های مختلف و کیفیت عالی به ارتقا شغلی خود کمک کنیم و سبب جذب مشتری شویم. این کالا به نوعی سطح فروشندگی را افزایش می دهند و سبب بهبود کلاس کاری می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما