مرکز خرید سفره یکبار مصرف عمده

در سنت قدیمی ایرانی استفاده کردن از سفره برای جمع کردن افراد در کنار هم همیشه یک رسم بوده و هست. در گذشته معمولاً سفره پارچه ای یا پلاستیکی چندین بار مصرف را استفاده می‌کردند. امروزه به دلیل استفاده راحت‌تر و اینکه به راحتی پس از اینکه مجلس سفره را جمع کنند و دیگر نیازی به پاک کردن و شستن سفره نداشته باشد ، از سفره یکبار مصرف عمده استفاده می کنند.

مرکز خرید سفره یکبار مصرف عمده

راهنمای خرید سفره یکبار مصرف

راهنمای خرید سفره یکبار مصرف

ارائه دهنده سفره یکبار مصرف در ایران تمام فروشگاه ها و لوازم یک بار مصرفی است. سفره یک بار مصرف بهداشتی است و در طرح ها و رنگ های متنوع ساخته می شود.همچنین ضخامت سفره یک بار مصرف با هم تفاوت دارند که در قیمت محصول تاثیر دارد.

مزیت سفره یکبار مصرف این است که بهداشتی هست ، قیمت آن مناسب و مقرون به صرفه است، راحت و ساده می‌توان از آن استفاده کرد. طرح های مختلف سفره یک بار مصرف مجلسی، ساده و شیک است . مثلاً برای مراسم عزاداری از رنگ‌های تیره می توان استفاده کرد و برای جشن تولد ها و مهمانی ها از سفره یکبار مصرف رنگی استفاده می‌کنند.

هر چند که امروزه سفره یکبار مصرف طرفداران زیادی دارد و در تمام خانه ها یافت می شود ولی مضرات بسیار بزرگ این سفره ها آسیب به طبیعت است . در طبیعت به سادگی تجزیه نمی شوند البته کارخانه ها سعی می کنند ، از مواد سلولزی برای تهیه این سفره استفاده کنند ولی همچنان استفاده از این سفره ها چندان توصیه نمی شود .

مردم این سفرها را در هنگام بیرون رفتن و طبیعت‌گردی بیشتر مورد استفاده قرار می دهند. سفره یکبار مصرف برای استفاده کردن بر روی میز نیز کاربرد دارد. مخصوصاً میز رستوران ها نیازی به رومیزی نداشته باشد، زیرا که خود سفره یکبار مصرف طرح زیبایی دارد. سفره یک بار مصرف علاوه بر استفاده کردن به عنوان سفره معمولی برای کاور کردن درب ها و پنجره ها بخصوص زمانی که میخواهید منزلتان را نقاشی کنید ، مورد استفاده قرار می گیرد.برای کودکان زمانی که می خواهند با آبرنگ کار کنند یا با گل رس چیز هایی درست کنند استفاده میشود تا فرش های منزل کثیف نشوند.

سفره یکبار مصرف به صورت رولی تهیه می شود و دارای خط چین هایی هست که در اصطلاح به آن پرفراژ می گویند تا به سادگی قسمتی از سفره جدا شود و نیازی به قیچی و کارد نداشته باشد.

فروش انواع سفره یکبار مصرف عمده

فروش انواع سفره یکبار مصرف عمده

فروش سفره یکبار مصرف در فروشگاه ها انجام می شود. البته اگر می خواهید به قیمت عمده این محصول را خریداری کنید، به نمایندگی ها مراجعه کنید. همچنین برای سفارش این محصول به صورت اینترنتی نیز می توانید اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما