قیمت نایلکس رکابی سفید │ خرید پلاستیک دسته دار به قیمت روز

قیمت نایلکس رکابی سفید با توجه به نرخ مواد پتروشیمی دچار نوسان بوده که گاها” با کاهش یا افزایش قیمت آن همراه بوده است که با مراجعه به مراکز اینترنتی مجاز ارائه لیست قیمت محصولات همه روزه برای مشتریان فراهم شده است.

به دلیل ظرفیت های ایجاد شده توسط کارخانه های تولید نایلکس رکابی در کشور، ظرفیت تولید این محصول بسیار بالا رفته و علاوه بر تامین نیاز داخل، جوابگوی مشتریان خارجی با توجه به قیمت روز نایلکس دسته دار  در حجم های انبوه را ایجاد کرده و سهم خوبی از صادرات این محصول به کشور های مختلف به خصوص کشورهای همسایه را به خود اختصاص داده است.

قیمت نایلکس رکابی سفید چگونه است؟

قیمت نایلکس رکابی سفید چگونه است؟

قیمت پلاستیک رکابی سفید در کارخانه های تولیدی مختلف متفاوت است و این کارخانه ها در اقصی نقاط کشور این محصولات را تولید می کنند. قیمت نایلکس رکابی با توجه به عوامل مختلف متفاوت است که برخی از عوامل آن عبارتند از:

  • مواد اولیه استفاده شده در تولید
  • نوع بسته بندی محصول
  • نواسانات ارزی
  • نوع برند

گران ترین انواع نایلکس کدام اند؟

شرکت های پخش کننده نایلکس درجه 1

نایلکس درجه یک با توجه به مواد مصرفی آن گران تر از نایلکس های ترکیبی و درجه دو به شمار می رود اما در بسیاری از موارد دیگر به نفع خریداران و مصرف کنندگان می باشد. نایلکس درجه یک علی رغم قیمت بالا در موارد زیر بسیار بهتر از نایلکس درجه دو می باشد:

  • از نظر بهداشت بالاتر است
  • تولید با ضخامت کمتر و تعداد در کیلو بیشتر
  • مقاومت بالاتر
  • کشسانی بیشتر
  • دوخت پذیری بهتر
  • عدم بوی نامطبوع و بد

با در نظر گرفتن موارد بالا و مقایسه آن با کیسه های درجه دو می توان به این نتیجه رسید که از نظر قیمتی چندان تفاوتی در هر برگ نایلکس بین این دو وجود ندارد.

خرید انواع پلاستیک دسته دار به قیمت روز در بازار

پلاستیک دسته دار

راه های مختلفی برای خرید انواع پلاستیک دسته دار وجود دارد که می توان این محصولات را به قیمت روز بازار تهیه نمود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

  1. مراجعه حضوری در تولیدی پلاستیک دسته دار در شهرهای مختلفی ماننده تهران، اصفهان، کرج، تبریز، شیراز و …
  2. سایت ها و مارکت های معتبر آنلاین که این محصولات را در حجم های عمده و خرد به فروش می رسانند.
  3. نمایندگی های فروش این محصولات و مرکز فروش نایلون در تهران و سایر شهرها
  4. فروشگاه های پلاستیک و ظروف یکبار مصرف مستقر در سطح شهر

انواع رنگ بندی پلاستیک دسته دار

نایلکس رکابی رنگی

پلاستیک دسته دار در رنگ بندی های مختلف به درخواست مشتریان تولید می شود که پرمصرف ترین آنها شامل رنگ سفید خام، شیری، مشکی، پرتقالی، سرمه ای، نارنجی و … می باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مستربچ و رنگ دانه ها دیگر محدودیت رنگی برای مشتریان وجود ندارد و همچنین همین پیشرفت یا فراتر از آن برای صنعت چاپ کیسه های پلاستیکی وجود دارد که خریداران طرح های خود را با رنگ دلخواه بر روی پلاستیک های فروشگاهی سفارش می دهند و تولید کنندگان با ترکیب رنگ های اصلی، رنگ مورد دلخواه مشتریان را بر روی محصول چاپ می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما