قیمت نایلکس درجه 1 | فروش کیسه پلاستیکی با تنوع سایز بندی

قیمت نایلکس درجه 1 با توجه به مواد پتروشیمی تعیین می شود و با ثبات نرخ ارز و مواد پتروشیمی تغییرات چندانی در قیمت نخواهد داشت و خریداران می توانند با خیال آسوده ای با قیمت به روز نایلکس انواع نایلکس شیری، شفاف، پلاستیک رکابی سفید، کیسه فریزر، پلاستیک زباله و … را از کاخانه های تولیدی خریداری کنند.قیمت نایلکس درجه 1

فروش کیسه پلاستیکی در سایزهای مختلف

کیسه های پلاستیکی در انواع مختلفی تولید می شود و هر نوع آن نیز با سایزهای مختلفی با توجه به نیاز بازار به تولید می رسد.

در این مقاله درباره انواع نایلکس و سایزهای پرفروش آن در بازار می پردازیم:

  • نایلکس رکابی در سایزهای 35*25 ، 40*30 ، 47*37 ، 55*45 ، 65*55 و برخی سایزهای سفارشی با رنگ های شیری، شفاف و رنگی به فروش میرسد.
  • کیسه فریزر در سایزهای 25*18 ، 30*20 ، 35*25 ، 40*30 تولید و عرضه می شود.
  • نایلکس نانی در سایزهای 70*55 ، 80*60 ، 90*60 و برخی سایزهای دیگر درخواستی مشتریان تولید می شود.
  • کیسه زباله در سایزهای 70*55 ، 80*60 ، 90*80 ، 120*80 ، 110*90 و سایزهای سفارشی توسط خریدار کیسه زباله تولید می شود.

فروش کیسه پلاستیکی

انواع نایلکس درجه 1 کدامند؟

تمامی انواع نایلکس که در بالا اشاره شد اگر بخواهیم به صورت نایلکس درجه یک تولید کنیم باید مواد تشکیل دهنده آن از مواد درجه یک پتروشیمی باشد و با ترکیبی متفاوت برای هر کدام آنها را تولید کنیم.

باید توجه داشت در نایلکس های رنگی درجه یک فقط از رنگ ها و مستربچ های مجاز به علاوه مواد پتروشیمی استفاده شود زیرا برخی به خاطر رنگی بودن آن از مواد درجه 2 نیز استفاده می کنند و باید دقت کرد تا از جاهای معتبری اقدام به خرید نایلکس درجه 1 نمود.

برای نمونه نایلکس چتر روز مشغول به تولید نایلکس رکابی و نانی می باشد و میتوان این محصولات را با مواد درجه یک در نایلکس چتر روز خریداری کرد.

نایلکس درجه 1

فروش فله ای کیسه پلاستیکی در کشور

کارخانه های تولید نایلون و نایلکس فروش انواع نایلون دستی، پلاستیک دسته دار سفید، کیسه فریزر، کیسه زباله و قیمت نایلکس درجه 1 به صورت فله ای را با قیمت ارزانی به فروش می رسانند که هم هزینه های بسته بندی تولید کنندگان کم می شود و هم قیمت تمام شده برای خریداران کاهش می یابد.

در این صورت خرید فله ای کیسه های پلاستیکی برای خریداران عمده نایلکس و نایلون بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

خرید و فروش نایلکس درجه یک

مراکز خرید و فروش نایلکس درجه یک در تهران

مراکز زیادی برای خرید و فروش نایلکس درجه یک در تهران وجود دارد که می توان دفاتر فروش کارخانه های تولیدی، نمایندگی های برندهای مختلف و فروشگاه های عمده فروشی نایلکس را نام برد که معمولا خریدار عمده نایلکس از این گروه خرید های خود را انجام می دهند.

همچنین علاوه بر اینها مرکز فروش نایلون در تهران بزرگترین بازار فروش انواع نایلکس درجه یک ، درجه دو  و …  می باشد که شعبه های مختلفی مشغول به فروش کلی و جزئی نایلون و نایلکس مشغولند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما