قیمت عمده کیسه زباله نایلون و نایلکس در ابعاد استاندارد و سفارشی

نایلکس در واقع از جمله مواد پلی مری است که عمده پلی مر تشکیل دهنده آن پلی مر سنگین است. برخلاف تصور برخی نایلکس با نایلون تفاوت دارد که به مواد تشکیل دهنده آن ها و دیگر ویژگی های این دو بر می گردد. نایلکس کدر و تیره تر و نایلون شفاف تر است. در ایران به نوعی از پلاستیک ها به طور کلی نایلکس می گویند که البته در کشور های دیگر نایلکس به این معنا نیست و به طور دقیق معلوم نیست اولین بار کی از این واژه استفاده شد. قیمت کیسه زباله در بازار متنوع است اما قیمت عمده کیسه زباله پایین تر از قیمت فروش آن به صورت محدود است.

نایلون زباله

 

کارخانه تولید کیسه زباله در تهران

قیمت عمده کیسه زباله

 در کارخانه های تولیدی کیسه های زباله در تهران تلاش شده تا با به کار گیری جدید ترین ابزار و شیوه های های تولید کیفیت کالای تولیدی را بالا ببرند تا رضایت مشتری جذب کنند. در حال حاضر فروش محصولات این برند هم با بهترین کیفیت و تصمین شده است که باعث جلب اعتماد مصرف کننده هم می شود.

فروش عمده نایلون دستی زباله با قیمت مناسب

نایلکس زباله

 قیمت نایلکس بسته به نوع و رنگی که در آن به کار رفته است متفاوت است. اما معمولا قیمت فروش این محصول به صورت عمده پایین تر است. فروش عمده نایلکس توسط تولید کنندگان و همچنین وارد کنندگان این محصول انجام می شود. برای اطلاع از قیمت روز نایلکس و خرید نایلکس درجه یک می توان به فروشگاه ها و همچنین شرکت های تولیدی این محصول در سراسر کشور مراجعه کنید.

ارزان ترین قیمت کیسه های زباله عمده

قیمت کیسه های زباله عمده

قیمت این محصول در بازار بسته به کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن متنوع است و هر ساله توسط شرکت های تولیدی و نهاد های مربوطه تعیین می شود. برای خرید کیسه زباله ارزان می توان به صورت مستقیم به کارخانه های تولیدی مراجعه کرد که به دلیل حذف واسطه هزینه کمتری می پردازید. همچنین می توانید کیسه زباله کیلویی یا کیسه زباله فله ای خریداری کنید که هزینه تمام شده در خرید عمده پایین تر است.

سایز کیسه زباله و کیفیت آن

سایز کیسه زباله و کیفیت آنانتخاب سایز کیسه زباله به سلیقه افراد بستگی دارد. کارخانه های تولیدی، نایلکس را در اندازه های مختلف تولید می کنند تا برای مصارف مختلف کاربرد داشته باشند. کیفیت همه این کیسه بسیار بالا  و تضمین شده است و به سایز آن بستگی ندارد.

بازار فروش کیسه زباله در سایز و کیفیت های مختلف

بازار فروش کیسه زباله در سایز و کیفیت های مختلف تنوع زیادی در رنگ و طرح نایلکس های تولیدی دیده می شود که انتخاب آن بسته به سلیقه افراد دارد. اما برای زباله عموما نایلون زباله مشکی انتخاب می شود. فروش انواع نایلکس های فروشگاهی شفاف و رنگی توسط فروشگاه های اینترنتی و یا نمایندگی های فروش نایلکس در کشور انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما