فروش کیسه نایلکس | بزرگ ترین خریداران کیسه پلاستیکی در کشور

فروش کیسه نایلکس در انواع مختلف رکابی، دسته دار موزی، کیسه فریزر، کیسه زباله، پلاستیک دسته دار سفید و فروشگاهی در تماهی سایزها بدون واسطه توسطه کارخانه تولیدی نایلون و نایلکس انجام می شود  و قیمت فروش عمده نایلکس با درصد سود بسیار پایین و با عرضه مستقیم و قیمت روز نایلکس صورت می گیرد.

فروش کیسه نایلکس

بزرگترین خریداران کیسه پلاستیکی در کشور

کیسه پلاستیکی در انواع مختلفی تولید می شود و با توجه به مصرف و نیاز مشتریان در کشور توزیع می شود و کسانی که به دنبال خرید و فروش عمده نایلون و نایلکس هستند سعی می کنند با کارخانه های تولیدی آن در ارتباط باشند و این محصولات را با قیمت ارزان خریداری کنند.

بزرگترین خریداران کیسه پلاستیکی را تاجران، مراکز فروش عمده در کشور مثل مرکز فروش نایلون در تهران، فروشگاه های بزرگ و … تشکیل می دهند.

خرید و فروش عمده نایلون

فروش کیسه نایلکس با نازل ترین قیمت ها

کیسه نایلکس از طرق مختلفی در کشور به فروش می رسد که یکی از بهترین روش ها برای خرید، از طریق اینترنت می باشد؛ چرا که بیشتر شرکت ها از طریق سایت ها و شبکه های اجتماعی با مشتریان خود در ارتباط هستند و فروش کیسه نایلکس در انواع مختلف آن را با نازل ترین قیمت ها اعلام می کنند.

در خرید اینترنتی نایلون و نایلکس بسیاری از هزینه ها کم شده و در زمان سریع تری میتوان محصول مورد نیاز خود و تامین کننده های آن را یافت. به طور مثال کارخانه تولید نایلون در قم انواع نایلکس رکابی، کیسه زباله و کیسه فریزر را با کیفیت و قیمت خوبی به اقصی نقاط کشور ارسال می کند.

کارخانه تولید نایلون در قم

بازرگانی خرید و فروش نایلکس

محصولات نایلکس در گروه های بازرگانی نیز با قیمت فوق العاده ای خرید و فروش می شود زیرا آنها انواع نایلکس را در حجم های انبوه خریداری می کنند و در داخل کشور و خارج از آن صادرات دارند و حجم فروش های صادرات بازرگانی ها بیشتر از برخی تولید کننده ها می باشد و گاها” آنها حجم گسترده ای از تولیدات چندین تولیدی نایلکس را یکجا به کشورهای دیگر صادر می کنند و نقش بسزایی در تولید کشور دارند.

بازرگانی خرید و فروش نایلکس

صادرات کیسه پلاستیکی

کیسه های پلاستیکی تولید شده در کشور از مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار است و همچنین علاوه بر کیفیت قیمت بسیار ارزان تری نسبت به کشور های دیگر را دارد و به این خاطر زمینه صادرات آن را فراهم کرده و ارزآوری بسیار خوبی برای کشور داشته است.

برخی از صادرات کیسه های پلاستیکی به این کشورها میباشد:

  • عراق
  • افغانستان
  • قطر
  • ترکیه
  • ارمنستان
  • پاکستان
  • گرجستان

لازم به ذکر است برخی از کشورها ماننده اروپا استفاده از کیسه های پلاستیکی معمولی را ممنوع کرده و به جای آن مصرف کنندگان را تشویق به استفاده از کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر کرده است و با افتخار کشور ایران یکی از بهترین تولید کنندگان نایلکس های گیاهی و تجزیه پذیر بوده و استاندارد های لازم را برای تولید آن را کسب کرده است و در این زمینه نیز ظرفیت صادرات به کشور های اروپایی را هم به وجود آورده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما