فروش نایلکس رنگی | تولید کیسه پلاستیکی در سایز های مختلف

فروش نایلکس رنگی دسته دار و زباله به صورت عمده توسط کارخانه های تولیدی و نمایندگان آنها در سراسر کشور انجام میشود که از پرفروش ترین آنها پلاستیک دسته دار سفید، نایلکس شیری و نایلکس مشکی میباشد. فروش نایلکس فروشگاهی به صورت دسته رکابی و نایلون دسته موزی تولید شده و با چاپ های سفارشی و تبلیغاتی جهت خرید و فروش نایلون و نایلکس عرضه می شود.

فروش نایلکس رنگی

فروش نایلکس در متنوع ترین رنگ ها

نایلکس ها از نظر رنگبندی تنوع زیادی دارند که خریدار با توجه به سلیقه و نوع مصرف و صنف محصولات خود، رنگ مورد نظر را سفارش میدهد فقط باید توجه داشت که کیفیت لازم را داشته باشد و به هیچ عنوان در مصرف و حمل اقلام خریداری شده رنگی از خود بر روی آن نگذارد که این نشانه بی کیفیتی محصول را نشان می دهد.

فروش نایلکس رنگی به صورت عمده، با رنگ بندی دلخواه در تولیدی های آن انجام و قابل ارسال بوده است. همچنین قیمت نایلکس در بازار تهران با توجه به مواد مصرفی و قیمت گرانول نایلکس تعیین می شود. در نایکس های رنگی بیشترین فروش را پلاستیک دسته دار سفید، شیری و مشکی دارند.

فروش نایلکس در متنوع ترین رنگ ها

تهیه نایلکس در جنس های مختلف

انواع نایلکس ها با درجات مختلفی تولید می شوند برای مثال برای تولید نایلکس درجه یک باید از مواد درجه یک پتروشیمی ها استفاده کرد و تولید نایلکس درجه دو که بخشی از مواد درجه یک و بخشی دیگر از گرانول های درجه استفاده می شود که بازیافتی هستند و در تولید نایلکس درجه سه به طور کل از مواد بازیافتی استفاده می شود.

کیسه های تولید شده از مواد نو با اینکه قیمت بالاتری دارد اما باید توجه داشت که پر تعداد در کیلو، مقاوم و با کیفیت بوده و بوی نامطبوعی ندارد و مهم ترین بخش آن مشتری بعد از خرید حس خوبی خواهد داشت.

تهیه نایلکس در جنس های مختلف

تولید کیسه پلاستیکی در اندازه های مختلف

کارخانه های تولید نایلون و نایلکس با توجه به نیاز مشتری محصولات خود را در سایزهای مختلف تولید میکنند، برای کیسه های پلاستیک بسته بندی با توجه به درخواست مشتری، و تولید کننده کیسه زباله در سایز کوچک و بزرگ، کارخانه تولید کیسه فریزر نیز با انواع سایزهای موجود در بازار تولیدات خود را عرضه میکنند.

اندازه کیسه پلاستیکی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که در رضایت مشتری و صرفه جویی آن تاثیر می گذارد، برای مثال در یک میوه فروشی برای خرید یک کیلو میوه سایز 40*30 نایلکس مناسب میباشد و اگر فروشنده آن را در سایز بزرگتری قرار دهد هم خریدار حس خوبی ندارد و هم فروشنده پول بیشتری بابت آن پرداخته است و همچنین با قرار گرفتن در محیط زیست آسیب بیشتری به آن میرساند.

خرید کیسه پلاستیکی در جدید ترین طرح ها

تهیه نایلکس در جدید ترین طرح ها

کیسه های پلاستیکی در جدید ترین طرح ها با چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان در مرکز فروش نایلون در تهران ودر کارخانه های تولید نایلون و نایلکس در بسیاری از شهرها به فروش می رسد. خریداران میتوانند بهترین طرح ها را انتخاب کرده و با چاپ ارزان و باکیفیت در سریع ترین زمان سفارش دهند
چاپهای ماشینی به صرفه، باکیفیت و در زمان کمتری انجام می شود و برای مشتریان عمده توصیه می شود.

فروش نایلکس رنگی به قیمت کارخانه

این مجموعه یکی از تولید کنندگان و گروه های بازرگانی فعال در تولید و فروش نایلکس فروشگاهی، پلاستیک رکابی رنگی و شفاف، انواع سایز کیسه زباله فله و کیسه های فریزری بوده و با قیمت روز نایلکس محصولات خود را به تمامی نقاط ایران ارسال میکند و همچنین یکی از تولیدکنندگان اصلی نایلون های تجزیه پذیر در سطح کشور بوده و مورد تایید بسیاری از فروشگاه های کشور میباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما