فروش نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر-ساده و چاپی

فروش نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر-ساده و چاپی با مواد درجه یک و کاملا” سازگار با محیط زیست و با تجزیه پذیری در خاک در زمان کم با استانداردهای اروپا عرضه می شود. برای کسب اطلاع از قیمت کیسه های زیست تخریب پذیر با ما تماس حاصل فرمایید و محصول مورد نظر خودتان را بی واسطه و با قیمت مناسب خرید کنید.

فروش نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر

بلایی به نام پلاستیک در دنیا

همان طور که مستحضر هستید نایلون و نایلکس پلاستیکی و در واقع همه ی محصولات پلاستیک سنتی، به صورت بلایی در دنیا در نابود کردن محیط زیست ، آبزیان ، حیوانات می باشند و در نهایت انسان ها را برای رهایی از آن در گیر خود کرده است.

و از آنجایی که به صورت میانگین در دنیا یک کیسه خرید قبل از رهایی از آن در حدود 12 دقیقه در دست ما است اما آنها می توانند حدود 100 تا 500 سال (بسته به نوع آنها) برای از بین بردن محیط زیست بمانند و از این تعداد درصد کمی بازیافت شده و مقادیر زیادی از آنها در چرخه طبیعت باقی می مانند و خطرات جبران ناپذیر از خودشان بر جای میگذارند.

بلایی به نام پلاستیک

اهداف شرکت از تولید و فروش نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر

یکی از بزرگترین چشم اندازهای شرکت تولیدی آراد نایلکس پیشرو در تولید نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر به صورت انبوه در کشور بوده و در نهایت بتواند این محصولات را با کیفیت بسیار خوبی جایگزین کیسه های معمولی کند.
لازم به ذکر است سازمان محیط زیست جهانی پیشتر هشدار استفاده از نایلون های پلاستیکی را داده است و بسیاری از کشور های اروپایی از این قانون طبعیت می کنند و اقدامات زیادی برای استفاده از پلاستیک های تخریب پذیر و تجزیه پذیر کرده اند و طولی نخواهد کشید که تمامی پلاستیک ها از گیاهان به جای نفت استفاده شود.

انواع نایلون و نایلکس فروشگاهی در کشور

فروش کیسه های زیست تخریب پذیر

فروش کیسه زیست تخریب پذیر توسط شرکت های مختلفی عرضه می شود. و از آنجایی که تضمین و کیفیت این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است استفاده از یک مشاور در خرید امری بدیهی است.

بخشی از خدمات این مجموعه:

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما