فروش اینترنتی نایلکس دسته دار – نانی و فریزری به صورت عمده

فروش اینترنتی نایلکس دسته دارنانی و فریزری به صورت عمده در کارخانه تولیدی نایلون و نایلکس های دسته دار رکابی، نانی و فریزری با قیمت ارزان و به روز به صورت چاپدار و ساده و ارسال سریع به تمامی شهرهای تهران،اصفهان، مشهد، تبریز و … امکان پذیر بوده و با قیمت کارخانه به خریداران عرضه می شود.

فروش اینترنتی نایلکس دسته دار - نانی و فریزری به صورت عمده

خرید نایلکس دسته دار شفاف و رنگی

کارخانه های تولید نایلون و نایلکس با توجه به کیفیت و گرید مواد مصرفی تولیدات خود را قیمت گذاری میکنند و باید توجه داشت که در تولید نایلکس درجه 1 باید از مواد پتروشیمی درجه یک استفاده شود تا از نظر بهداشتی و کیفیت کار که شامل شفافیت، مقاومت، دوخت و تعداد برگ در کیلو در حد درجه یک باشد.
همچنین برای تولید نایلکس های رنگی شفاف درجه یک دسته دار هم باید همان ترکیب شفاف به علاوه مستربچ رنگ مورد نظر را با درصد لازم ترکیب کرد.

فروش اینترنتی نایلکس دسته دار شفاف و رنگی با قیمت روز آن از طریق این مجموعه در سایزهای 35*25 – 40*30 – 47*37 – 55*45 – 65*55 و 75*65 انجام میشود و همه روزه از طریق باربری ها برای خریداران ارسال میشود.

خرید نایلکس دسته دارخرید نایلکس دسته دار

پلاستیک دسته دار سفید

در تولید پلاستیک دسته دار سفید به مقداری که پوشش کامل انجام شود از مستربچ سفید استفاده میشود و این محصول مناسب برای تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک مواد غذایی و پوشاکی و یا هر صنفی که میخواهند اجناس داخل آن دیده نشود مفید می باشد و از مزایای آن این که خریداران میتوانند این محصول را به صورت سفید ساده، چاپهای آماده و چاپهای سفارشی تبلیغاتی خریداری کنند.

این محصول در تمامی سایزهای 40*30 – 47*37 – 55*45 – 65*55 به صورت سفید و رنگی با هر گونه چاپ سفارشی امکان پذیر بوده و همچنین این مجموعه یکی از تولید کنندگان اصلی نایلکس های دسته دار سفید تجزیه پذیر با مواد گیاهی است که هر گونه خرید این محصولات در راستای حفظ محیط زیست خواهد بود.

پلاستیک دسته دار سفید

قیمت عمده کیسه فریزر

همان طور که می دانید کیسه فریزر به عنوان یک محصول یکبار مصرف و بهداشتی در تمامی خانه ها وجود دارد که برای نگهداری مواد غذایی فریزری و انواع میوه ها یا آجیل و … از آن استفاده می شود و به این خاطر که مستقیم با مواد خوراکی در ارتباط است در خرید آن باید دقت کرد که از جاهای معتبری خریداری شود.
لازم به ذکر است برخی از تولید کنندگان متاسفانه برای شفاف کردن آن از مواد شفاف کننده و افزودنی های دیگر استفاده میکنند که از نظر بهداشتی مشکل ساز است و باید توجه داشت تولید این محصول باید فاقد شفاف کننده و هر مواد افزودنی دیگر باشد.

فروش کیسه فریزر به صورت فله ای، رولی، جعبه ای و پاکتی می باشد که قیمت عمده کیسه فریزر به صورت فله ای با همان کیفیت بسیار پایین تر از نوع بسته بندی شده آن است که شما میتوانید به صورت کیسه های 25 کیلویی از طریق این مجموعه خریداری کنید.
کسانی که به دنبال کیسه فریزر کیلویی فله و ارزان قیمت در سایزهای 25*18 – 30*20 – 35*25 هستند با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند تا با خرید عمده و تمامی سایزهای استاندارد موجود از تخفیفات لازم بهره ببرند.

نایلکس نانی

امروزه اکثریت مردم علی رغم دهه های گذشته که از کیسه های پارچه ای یا ملحفه های مخصوص نان برای خرید نان استفاده می کردند، از نایلکس نانی اسفاده می کنند و این به خاطر این است که نان خریداری شده از آلودگی و خشک شدن در برابر باد در امان باشد و باید در تولید آن از مواد نو و درجه یک استفاده شود تا نان را فاسد نکند و مقاوت خوبی داشته باشد.

نایلکس نانی را میتوانید در سایزهای 45*35 – 50*40 – 55*45 – 75*55 – 80*60 و 90*80 به صورت عمده و تعداد بالا با مواد درجه یک خریداری کنید.

نایلکس نانی

فروش اینترنتی نایلکس دسته دار – نانی و فریزری به صورت عمده

فروش اینترنتی نایلکس و نایلون به صورت فروشگاه های آنلاین یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های خرید نایلکس است که خریداران می توانند در هر ساعاتی از روز سفارش محصول داشته باشند و به راحتی خریداری کنند و این مجموعه آمادگی همکاری با مشتریان خود با حجم های بالا را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما