خرید و فروش نایلون تجزیه پذیر در تهران

خرید و فروش نایلون تجزیه پذیر در تهران ،مشهد،اصفهان و سایر شهرهای ایران در گروه تولیدی آراد نایلکس امکان پذیر می باشد و همچنین برای تجّاری که قصد خرید انبوه و صادرات این محصول را دارند می توانند با  این مجموعه در ارتباط بوده و محصول مورد دلخواه خود را با کیفیت درجه یک تهیه فرمایند.

خرید و فروش نایلون تجزیه پذیر

چگونه با تغییر الگوی مصرف میتوان بسیاری از مشکلات محیط زیست را حل کرد

از آنجایی که کشور ایران جزء ده کشور پرمصرف نایلونهای پلاستیکی در جهان به شمار می رود و با این وجود محیط زیست را با خطر جدی مواجه کرده است. گزارش ها حاکی از آن است اگر هر خانواده ایرانی تنها یک کیسه پلاستیکی در هفته کمتر مصرف کند می توان حدود نهصد ملیون کیسه پلاستیکی را در سال کم کرد.

همان طور که مستحضر هستید روز 21 تیر روز جهانی بدون پلاستیک نام گرفته است که با رعایت این امر می توان به تولید نایلون های پلاستیکی خاتمه داد و در عوض از نایلون های تجزیه پذیر استفاده کرد یادآوری می شود که نایلون های پلاستیکی حدود 300 سال طول می کشد که در طبیعت تجزیه شود در حالی که تجزیه پذیری نایلون های تجزیه پذیر در طبیعت حدود شش ماه تا دو سال می باشد.

کیسه پلاستیکی ممنوعچگونه با تغییر الگوی مصرف میتوان بسیاری از مشکلات محیط زیست را حل کرد

مصرف نایلون های تجزیه پذیر و زیست تخریب پذیر در دنیا

اگر بخوا هیم کشور خودمان را با کشور های اروپایی و پیشرفته مقایسه کنیم باید گفت کشور ما یکی از پرمصرف ترین کشورهای جهان در استفاده از نایلون های پلاستیکی است در حالی که در دنیا علاوه بر الگوی مصرف نایلون های تجزیه پذیر، گرایش زیادی به استفاده از پلاستیک های کاملا” گیاهی کرده اند و قدم های بسیار خوبی برای استفاده از آن برداشته اند که در واقع یکی از بهترین مشتریان نایلون های تجزیه پذیر، کشور های اروپایی هستند.

نایلون تجزیه پذیر در فرانسه

بهترین روش های خرید و فروش نایلون تجزیه پذیر

برای خرید عمده، بهترین روش تهیه این محصولات از کارخانه های تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر می باشد و می توان با اطمینان بیشتری محصول مورد نیاز خود را خریداری نمود، لذا توصیه می شود از مراکز معتبری که مجوز های لازم را در هنگام فروش محصولات زیست تخریب پذیر ارائه می دهند این کیسه ها خریداری شود.

امروزه اینترنت نیز به یک ابزار بسیار قوی و سریع در خرید تبدیل شده است که می توان هر زمانی که اراده کنیم محصول مورد نیاز خود را از هر نقطه ای از کشور به صورت آنلاین خریداری کنیم. این کارخانه با ایجاد سایت های فروش، محصولات خود را با بهترین خدمات به مشتریان خود عرضه می کند.

تولید نایلکس تجزیه پذیر

کارخانه تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر گیاهی در ایران

تولید کنندگان بسیاری در کشور اقدام به تولید کیسه های تجزیه پذیر کرده اند اما سوالی که مطرح می شود این است که چند درصد تولید کننده ها این محصول را به صورت کاملا گیاهی یا پایه گیاهی تولید می کنند؟ تفاوت کیسه های تخریب پذیر با افزودنی های شیمیایی با کیسه های گیاهی در چیست؟

فروش نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر

همان طور که گفته شد ساخت پلاستیک تجزیه پذیر به دو صورت می باشد؛ برخی همان پلاستیک های معمولی هستند با این تفاوت که با مقدار کمی افزودنی اکسو به پلاستیک معمولی، باعث تخریب پلاستیک در زمان کمی اتفاق می افتد که برای تجزیه به دو عامل اصلی یعنی نور و اکسیژن نیاز دارد.

اما نوع محبوب آن در جهان پلاستیک و کیسه های گیاهی می باشند که یا به صورت ترکیبی بیو پلاستیک با پلی اتیلن و یا کاملا با مواد تجزیه پذیر گیاهی تولید می شوند.

اغلب کارخانه های تولیدی، نایلون و نایلکس تجزیه پذیر با افزودنی اکسو  را تولید می کنند؛ زیرا نیاز به تکنولوژی خاصی برای تولید آن نیست و با استفاده از این افزودنی در حین تولید، می توان عمر این محصولات را کم کرد.

کارخانه های بسیار کمی می توانند ادعا کنند که نایلکس و نایلون گیاهی تولید می کنند زیرا مستلزم دستیابی به این تکنولوژی و تایید آن در داخل کشور و گواهی نامه های استاندارد بین المللی می باشند.

با افتخار این کارخانه، اولین تولید کننده نایلون پایه گیاهی در کشور می باشد که ساخت پولیمرهای گیاهی را از سال 1390 آغاز کرده و با حدود یک دهه فعالیت در زمینه تولید نایلون و نایلکس فروشگاهی، کیسه زباله، مالچ کشاورزی گیاهی و … با بهترین کیفیت تولید و مدرن ترین دستگاه های چاپ (هلیو سیلندر مرکزی) و دستگاه دوخت خدمات ارزنده ای را انجام می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما