خرید نایلکس عمده | لیست شرکت های پخش کننده پلاستیک

خرید نایلکس عمده در کارخانه های تولیدی و پخش کننده نایلون و نایلکس در تمامی شهرهای بزرگ تهران، مشهد، اصفهان،تبریز و … بسیار به صرفه و ارزان است و شرکت های پخش کننده با قیمت روز و نزدیک به هم انواع پلاستیک دسته دار سفید، رنگی، تبلیغاتی، شفاف دسته رکابی و موزی و کیسه های فریزر را به فروش میرسانند.

خرید نایلکس عمده

تولید انواع مختلف نایلکس در کشور

کیسه های پلاستیکی یکی از پرمصرف ترین محصول نفتی هستند، به طوری که به صورت میانگین در دنیا هر نفر در روز دو کیسه استفاده میکند و به خاطر این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار بوده و تولید کنندگان آن انواع مختلف نایلکس را تولید کرده و با توجه به نوع مصرف در بازار عرضه میکنند:

  • نایلکس شفاف دسته دار: که اغلب از دسته های رکابی استفاده میشود و مقاومت بهتری نسبت به موزی دارد و در رنگهای متنوع در مصارف انواع مواد غذایی، میوه فروشی ها،گوشت، رستوران ها و … از آن استفاده می شود.
  • نایلکس نانی: همان طور که از نامش پیداست در سایزهای مختلف برای بسته بندی انواع نان استفاده میشود.
  • نایلکس سفید و رنگی تبلیغاتی: این محصولات بیشتر در فروشگاه های مواد غذایی، انواع پوشاک و تمامی اقلامی که نیاز به پلاستیک جهت بسته بندی نیاز باشد مورد استفاده قرار میگیرد و اغلب فروشگاه ها از چاپ های سفارشی جهت تبلیغات خود روی آنها استفاده میکنند.
  • نایلکس زباله: در رنگهای مختلف برای حمل زباله از آن استفاده می شود.
  • نایلکس تجزیه پذیر: این محصولات که به صورت دسته دار فروشگاهی و زباله و … تولید میشود، در حدود دو دهه، در جهت حفظ محیط زیست که از جانب آلودگی کیسه های پلاستیکی نفتی ایجاد میشود در کشور های مختلف عرضه شده و با توجه به فرایند تولید (بیوپلاستیک)آن پس از مدت کوتاهی در طبیعت تجزیه می شوند.
  • نایلکس فریزری: در سایزهای مختلف تولید شده و بیشتر برای مصارف خانگی در فریزر، آجیل، نان و … از آن استفاده می شود.
  • نایلکس لبنیاتی، در ماستی، باگتی و … نیز انواعی از نایلکس ها هستند که مصارف زیادی دارند.

تولید انواع مختلف نایلکس در کشور

عمده فروشی نایلکس در کشور

فروش نایلکس به صورت عمده در کشور در کارخانه های تولیدی، نمایندگی ها و بازارهای بزرگ این حوزه میباشد و که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت به راحتی میتوان با مراجعه به سایت شرکت ها به راحتی این محصولات را با قیمت خوبی و به طور مستقیم خریداری کرد که یقینا خرید نایلکس عمده بسیار ارزان تر خواهد بود.

لیست شرکت های پخش کننده کیسه پلاستیکی در کشور

لیست شرکت های پخش کننده کیسه پلاستیکی

کارخانه های تولیدی و شرکت های پخش کننده کیسه های پلاستیکی در کشور زیادند که بیشتر آنها در شهرهای بزرگی چون تهران، تبریز، مشهد، اصفهان،کرج و … فعالیت گسترده ای دارند و با کیفیت و مدل های مختلفی این محصولات را با برندهای متفاوت تولید کرده و به بازار عرضه میکنند که با مراجعه به اینترنت از فعالیت این برندها که در چه نوع محصول و با چه کیفیتی تولید میکنند میتوان آگاهی پیدا کرد و از قیمت روز نایلکس باخبر شد.

صادرات کیسه پلاستیکی

کشور ایران از سال 1394 آمار بسیار زیادی در صادرات انواع کیسه های پلاستیکی به کشور های مختلف به ویژه کشور های همسایه داشته است و ارز آوری بسیار زیادی را برای کشور به وجود آورده است که نزدیک به 25 ملیون کیلوگرم  در کیسه های پلاستیکی بوده است و همچنین با بالا رفتن نرخ ارز در کشور بهترین فرصت برای صادرات انواع پلاستیک می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما