خرید عمده نایلون و نایلکس | تولید انواع مختلف پاکت پلاستیکی

خرید عمده نایلون و نایلکس از چه طریقی بهتر است؟ عمده فروشی های کیسه های پلاستیکی در کشور کدامند؟ انواع مختلف کیسه پلاستیکی کدامند؟ کارخانه های تولید نایلون و نایلکس در شهرهای مختلفی چون تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و… مشغول به تولید انواع کیسه پلاستیکی میباشند و محصولات خود را به مراکز فروش عرضه میکنند.

از مراکز اصلی عرضه انواع کیسه های پلاستیکی، مرکز فروش نایلون در تهران واقع در پازده خرداد میباشد که اکثرا” به طور مستقیم با شرکت های تولیدی پلاستیک کار میکنند و با قیمت روز نایلکس و نایلون محصولات خود را در تمامی سایزها به فروش میرسانند.

خرید عمده نایلون و نایلکس

انواع مختلف پاکت پلاستیکی کدامند؟

به طور کلی پاکت های پلاستیکی از جنس نایلون و نایلکس میباشند که تفاوت این دو در مواد تشکیل دهنده آن میباشد.

مواد اولیه نایلون از پلی اتیلن سبک و ترکیب مواد نایلکس از پلی اتیلن سنگین میباشد و هر کدام شامل محصولات مختص خود میباشد؛ مثلا نایلکس برای محصولاتی با ضخامت کم ماننده نایلکس رکابی شفاف، کیسه فریزر، کیسه زباله و … کاربرد دارد و نایلون برای محصولاتی چون کیسه های فروشگاهی، نایلون های عریض، نایلون شیرینگ و… مورد استفاده قرار میگیرد.

پاکت پلاستیکی

عمده فروشی نایلون و نایلکس در کشور

کارخانه های تولید نایلون و نایلکس از طریق وبسایتها به صورت آنلاین و نمایندگان خود در تمامی شهرها، محصولات خود را به صورت عمده و با قیمت روز عرضه میکنند و کسانی که قصد خرید و فروش عمده این محصولات را دارند توصیه می شود با این مراکز تماس حاصل فرمایند تا خرید ارزان را تجربه کنند.

در خرید عمده، قیمت کیسه زباله فله، پلاستیک دسته دار سفید، نایلون دستی یا دسته دار، انواع فریزر در تمامی سایزها با قیمت بسیار مناسبی به فروش میرسد.

کارخانه های بسیاری در کشور با برندهای مختلفی انواع محصولات پلاستیکی را تولید می کنند که برخی از آنها

  • ناهید پلاستیک بهنام
  • آیدین پلاستیک
  • کارخانه تولید کیسه زباله در اصفهان
  • و …

عمده فروشی نایلون و نایلکس

مزیت های استفاده از نایلون و نایلکس

کیسه های پلاستیکی علی رغم  مشکلات زیست محیطی مزیت های فراوانی دارند؛ به طور مثال کیسه های دسته دار کار خرید را برای ما آسان کرده اند و ما میتوانیم اقلام خریداری شده را براحتی حمل کنیم و کیسه های فریزری و نانی برای بسته بندی میوه، گوشت، نان و غیره که به صورت بهداشتی بسته بندی میشوند و از آلودگی ها جلوگیری میکنند.

به طور کلی انواع پلاستیک ازجمله نایلون، نایلکس، سلفون و غیره با اینکه در راحتی و بهداشت مزایای زیادی دارند ولی متاسفانه مشکلات زیست محیطی فراوانی به بار آورده اند و این به خاطر مواد تشکیل دهنده و ترکیب آنها میباشد و بدی آنها در این است که بسیار خوب ساخته شده اند و به سختی از بین میروند.

سالانه میلون ها تن انواع پلاستیک در جهان تولید میشود و حجم عظیمی از آنها بازیافت نمیشود و در محیط زیست رها شده و زندگی انسان،خاک، آب و حیوانات زمینی و دریایی را به خطر می اندازد که به این منظور فکر انسان را برای ساخت پلاستیک های تجزیه پذیر به ویژه نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر از مواد گیاهی مشغول کرده تا در در محیط به راحتی تجزیه شده و آسیبی به آن نرسانند.

مزیت های استفاده از نایلون و نایلکس

بازرگانی خرید و فروش نایلون و نایلکس

شرکت های تولید کننده نایلون و نایلکس محصولات خود را در تمامی سایزها و به صورت عمده از طریق مشاور نمایندگی و بازارهای فروش به مشتریان خود عرضه میکنند که با تماس با این شرکت ها میتوان انواع کیسه پلاستیکی را با قیمت درب کارخانه تهیه نمود.

کارخانه های تولیدی نایلون و نایلکس در ایران بسیار پر قدرت هستند و انواع محصولات خود را چون پلاستیک دسته دار سفید، نایلکس رکابی شفاف و رنگی، کیسه فریزر، نایلون شیرینگ و نایلون های تجزیه پذیر به کشور های همسایه و دیگر کشورها چون کانادا و آلمان و … صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما