تولید کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر در بازار ایران با بالاترین کیفیت

کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر

کارخانه های تولیدی کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر در ایران محصولات خود را با پارامترهای مختلفی تولید و در بازار عرضه می کنند و به همین دلیل کیسه های تجزیه پذیر در طرح های مختلف و کیفیت های گوناگون در بازار یافت می شود.

امکان صادرات این محصولات اگر مطابق با استانداردها و گواهینامه های بین المللی و همچنین تولید انبوه همراه باشد امکان پذیر است و رونق بسیار خوبی دارد. از آنجا که مواد اولیه پلاستیک های تجزیه پذیر در کشور موجود می باشد، پس می توان با قیمت تمام شده کمتری تولید و روی صادرات آن حساب کرد.

کیسه های زیست تخریب پذیر ساخته شده اند با استفاده از میکرو ارگانیسم ها تخریب شوند و بسیاری از مشکلات ناشی از آلاینده های پلاستیکی را بر طرف کنند و به این دلیل پیشرفت فوق العاده ای در توسعه فرایند های عملی و محصولاتی در این باره شده است. ما را همراهی کنید تا با دو نمونه رایج از این محصولات که در دنیا استفاده شده و امکان ساخت آن در کشور فراهم شده است آشنا شویم.

زیست تخریب پذیر پلیمری اکسو

تولید کننده نایلکس فروشگاهی

محصولات ساخته شده از پلیمرهای معمولی ماننده پلی اتیلن و پلی پروپیلن برای سالها پس از قرار گرفتن در محیط باقی می مانند و برای برنامه هایی که از پلاستیک برای مدت زمان کوتاه و یکبار مصرف استفاده می شود مفید نیستند.

اولین نسل کیسه های زیست محیطی، قابل تخریب اکسو است که با افزودن این ماده (اکسو تخریب پذیر) به پلاستیک، باعث تخریب آن در زمان کمی خواهد بود. مشکلی که در این مورد از پلاستیک وجود دارد، نحوه تخریب آن که باید در معرض تماس با هوا و نور باشد و مورد دیگر اینکه پلاستیک به طور کامل از بین نمی رود و به صورت میکرو ذرات نامرئی که در محیط زیست باقی می مانند شکسته می شود.

روش تولید نایلون گیاهی

روش تولید نایلون گیاهی

پلاستیک های مبتنی بر مواد طبیعی ماننده نشاسته، با مخلوط کردن آنها با پولیمرهای مصنوعی تولید می شوند. این دو ماده در صورت طبیعی به هیچ عنوان با هم ترکیب نمی شوند که نیاز به تغییر مولفه های ترکیبی و با استفاده از مواد دیگر مورفولوژی و از این رو خواص را براحتی و کارآمد تنظیم کرد.

این پلاستیک ها نسل دیگری از کیسه های زیست تخریب پذیر می باشند که هر چه میزان مواد زیستی در آن بیشتر استفاده شود به همان اندازه با محیط سازگارتر خواهند بود و در کنار آن علی رغم کیسه های اکسو، تجزیه پذیری به صورت دفن در خاک و آب هم امکان پذیر بوده و تنها محدود به قرار گرفتن در معرض نور و اکسیژن نمی باشد.

تولید کیسه های تجزیه پذیر با بالاترین کیفیت

تولید کیسه های تجزیه پذیر با بالاترین کیفیت

کارخانه های تولیدی نایلون تجزیه پذیر در ایران، محصولات خود را با بالاترین کیفیت عرضه می کنند و این کیسه ها را مطابق با استاندارهای داخلی و خارجی تولید می کنند. کیسه های تجزیه پذیر باید گونه ای ساخته شود که علاوه بر تجزیه پذیری در محیط موارد دیگر ماننده مقاومت، دوخت، کیفیت مواد اولیه، کیفیت چاپ و … نیز در آن رعایت شود.

این مجموعه با دارا بودن کادری مجرب و مجهز به دستگاه های مدرن تولید و چاپ آماده همکاری با فروشگاه ها، ادارات، تجار و کسبه به صورت سفارشات انبوه و جزعی در سطح کشور می باشد.

راهنمای خرید پلاستیک تجزیه پذیر

تولید کننده انواع نایلکس فروشگاهی

قیمت پلاستیک های تجزیه پذیر موضوع بسیار مهمی است که روی سایر پلاستیک های زیست تخریب پذیر اثر بسیاری می گذارد. قیمت این پلاستیک ها کمی گران تر از پلاستیک هایی می باشد که از سوخت های فسیلی ساخته می شود. با تحقیقات بسیاری که در کشور های مختلف شده است سعی در پایین آوردن قیمت تمام این محصولات شده است و به این علت هر چه اشتیاق برای پلاستیک های تجزیه پذیر بالا می رود و تولید کنندگان آن بیشتر می شوند روش های تولید به صرفه تری ارائه می شود.

همان طور که مستحضرید کیسه های زیست تخریب پذیر در کشور ایران با قیمت های بسیار پایینی نسبت به کشور های دیگر تولید و عرضه می شود. برای خرید این محصولات می توانید با مشاورین فروش این مجموعه در ارتباط بوده و با قیمت کارخانه محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. کیسه های فروشگاهی تجزیه پذیر، کیسه زباله زیست تخریب پذیر پایه گیاهی، سفره های یکبار مصرف گیاهی بخشی از تولیدات این گروه تولیدی می باشد.

عرضه کننده مستقیم کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر در کشور

عرضه کننده مستقیم کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر در کشور

عرضه کنندگان مستقیم کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر در کشور را کارخانجات تولیدی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر، نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی ایجاد شده توسط شرکت ها تشکیل می دهند که امروزه با ابزار اینترنت براحتی می توان با این مجموعه ها ارتباط گرفت و به صورت حضوری و یا آنلاین خرید خود را انجام داد.

به نظر می آید در آینده محصولات پلاستیک های زیست تخریب پذیر به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار گیرد و این از نظر زیست محیطی تاثیرات بسیار مثبتی خواهد داشت اما همچنین نیاز است که کشور ها قدم های جدی در جایگزینی آن با پلاستیک های معمولی را بردارند و همچنین زیر ساخت های لازم برای بازیافت بهینه این محصولات را گسترش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما