تولید نایلون گیاهی زیر قیمت بازار با مدرن ترین دستگاهها

تولید نایلون گیاهی که یکی از کاربردهای بیو تکنولوژی صنعتی است از منابع بیولوژیکی تجدید پذیر توسط منابع طبیعی، روغن ها، نشاسته های گیاهی ( ذرت، سیب زمینی، نیشکر و …) تهیه می شوند و ویژگی مهم این کیسه های زیست تخریب پذیر، تجزیه پذیری در طبیعت است. بنابراین کیسه های تجزیه پذیر گیاهی قابل بازیافت است.

تولید نایلون گیاهی

نایلون گیاهی چیست؟

کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر

در مقایسه با کیسه های پلاستیکی ساخته شده از نفت، نایلون های گیاهی بیو پلاستیک دارای ویژگی های برتر به ویژه از نظر محیط زیستی و سلامت انسان هستند. کیسه های گیاهی پس از اتمام عمر مفید خود (سه ماه تا دو سال) با طبیعت مخلوط می شوند و از آلودگی محیط زیست جلوگیری می کنند و مواد مضر و سمی از خود بر جای نمی گذارند.

تولید انواع نایلون گیاهی با مدرن ترین دستگاهها

تولید کننده نایلکس

در این کارخانه انواع نایلون گیاهی با مدرن ترین دستگاهها در حال تولید می باشد و مشتریان و متقاضیان می توانند از طریق این سایت انواع محصولات را خریداری کنند. این مجموعه انواع نایلون و نایلکس فروشگاهی زیست تخریب پذیر، کیسه زباله تجزیه پذیر، سفره های یکبار مصرف گیاهی و … را به صورت انبوه تولید می کند و آماده همکاری با فروشگاههای بزرگ، ادارات و … می باشد.

قیمت نایلون تجزیه پذیر پایه گیاهی در ایران

سفارش ساخت نایلون تجزیه پذیر دسته دار

با توجه به تولید انبوه کیسه های تجزیه پذیر پایه گیاهی در کشور، این محصولات با قیمت ارزان تری نسبت به کشور های دیگر عرضه می شود و این به دلیل آن است که علاوه بر تکنولوژی ساخت نایلون تجزیه پذیر در کشور، منابع آن به صورت بومی موجود می باشد.
با توجه به قیمت مناسب این محصولات در ایران، میتوان روی صادرات این محصولات به ویژه کشورهایی که ممنوعیت کیسه های پلاستیکی را ممنوع کرده اند کار کرد. ساخت پلاستیک تجزیه پذیر به ویژه کیسه های دسته دار و کیسه زباله تجدید پذیر و ظروف یکبار مصرف در حدود دو دهه گذشته اهمیت بسیار زیادی به دلیل آلاینده های پلاستیکی داشته است.

کارخانه تولید نایلکس تجزیه پذیر در کشور

کارخانه تولید نایلکس تجزیه پذیر در کشور

نایلکس تجزیه پذیر در فروشگاهها، سوپر مارکت ها، مغازه های مختلف، داروخانه ها، رستوران ها و … جزء پر مصرف ترین ها می باشند و با مصرف آنها به صورت کلی می توان شاهد طبیعتی پاکتر به نسبت گذشته بود.
کارخانه های تولید انواع نایلکس تجزیه پذیر در کشور، با ظرفیت بالای تولید قادر به تامین نیازهای کشور می باشند و علاوه بر این با افزایش تقاضا برای محصولات تجزیه پذیر، کارخانجات دیگر تشویق به تولید این محصولات خواهند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما