تولید انواع سفره یکبار مصرف مجلسی ایرانی

سفره یکبار مصرف مجلسی ایرانی، یکی از انواع محصولات یکبار مصرف است.که با متراژهای مختلف و در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید وبه بازار عرضه می‌شود.

امروزه خرید سفره یکبار مصرف در سبد خرید خانواده قرار دارد.از این سفره ها به راحتی و با قیمت مناسب می‌توان خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

استفاده از این سفره ها بسیار آسان و راحت بوده و هیچ احتیاجی به شستن وپاک کردن ندارند و بلافاصله بعد از استفاده از آن می‌توان سفره یکبار مصرف را دور انداخت.

تولید انواع سفره یکبار مصرف مجلسی ایرانی

کیفیت انواع سفره یکبار مصرف

کیفیت انواع سفره یکبار مصرف سفره های یکبار مصرف در انواع ورنگ وطرح های مختلف تولید می‌شوند.امروزه استفاده از انواع این سفره های یکبار مصرف در بین مردم بسیار رایج شده است.وبه راحتی در منازل، رستوران ها و تالارها و هنگام رفتن به تفریح و پیک نیک خیلی مورد استفاده قرار می گیرد.

از مزایای استفاده از سفره های یکبار مصرف بهداشتی بودن آن ها است.چون هیچ نوع آلودگی و میکروبی به همراه ندارد و با یکبار استفاده می‌توان آن را دور ریخت.سفره های یکبار مصرف مجلسی کیفیت بسیار بالایی دارند و به آسانی همه جا قابل استفاده هستند.در برابر آب مقاوم بوده و به راحتی به وسیله یک دستمال نم دار تمیز و پاکیزه می‌شوند.

استفاده از این محصول در فضا های باز بسیار است چون به راحتی می‌توان آن ها را تعویض کرد و سفره های دیگر را جایگزینش نمود.

جنس سفره های یکبار مصرف گوناگون است از جمله:

  • سفره پلاستیکی
  • سفره کاغذ
  • سفره حصیری
  • سفره پارچه‌ای
  • سفره شیشه‌ای
  • سفره یکبار مصرف نایلونی

را نام برد.

نوع پلاستیکی آن قابلیت تمیز شدن را دارد و رطوبت وآلودگی را به خود جذب نمی‌کند و خیلی راحت و آسان قابل پاک شدن است و در هنگام خرید رنگ روشن آن را انتخاب کرد که بهداشتی تر است.

نوع کاغذی آن جنس محکم وضخیمی دارد و آب و مایعات از آن رد وعبور نمی کنند.

نوع شیشه ای آن لوکس ومجلسی بوده و در مجالس مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش انواع سفره یکبار مصرف مجلسی ایرانی

فروش انواع سفره یکبار مصرف مجلسی ایرانی امروزه با تولید انبوه انواع سفره های یکبار مصرف در ایران رو به رو هستیم.فروش انواع این سفره های یکبار مصرف با کیفیت و همچنین بسته بندی های گوناگون و با سفارش خریداران و مشتریان در اندازه و وزن های مختلف انجام می‌گیرد که در بازار فروش این محصولات به صورت حضوری و اینترنتی می‌باشد.

صادرات انواع این محصول با تیراژ بالایی به کشور‌های همسایه از جمله : عراق، سلیمانیه، ارمنستان، افغانستان واربیل و…امکان پذیر است.صادرات سفره یکبار مصرف به صورت فله وعمده انجام می‌گیرد که صادرات این محصول باعث رشد اقتصاد جهانی می‌شود وبازار را رونق می بخشد و به این وسیله ارز آوری زیادی برای کشورها را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما